Saturday 23 November 2013

TV Show

     Also a premiere to me, I was invited to Nova TV, a local channel from my region of Brasov. There I took part for 45 minutes to the weekly show 'Campionii' (Champions). I talked about my career, my objectives, the present and so on. Many thanks to mister Istvan Deak, the host of the show for this amazing opportunity. With things like this (and of course with results) I believe we can raise awareness for alpine skiing in Romania. The full interview here: http://www.novapress.ro/video/campionii-4-noiembrie.html.


     Inca o premiera pentru mine. Am fost invitat sa particip la o emisiune pe un post local de televiziune din Brasov. Nova TV. Emisiunea 'Campionii' a insemnat un interviu cu mine cam de 45 de minute unde am vorbit despre cariera mea pana in prezent, obiective, si asa mai departe. Multumesc domnului Istvan Deak, moderatorul emisiunii pentru aceasta oportunitate. Prin lucruri de genul asta (si cu rezultate bineinteles) am incredere ca schiul va ajunge un sport din ce in ce mai mediatizat in tara noastra. Emisiunea in format integral aici: http://www.novapress.ro/video/campionii-4-noiembrie.html.

No comments:

Post a Comment