Wednesday 18 May 2016

Schimbarea

Nu am o experiență atât de vastă in schiul alpin. Cel puțin dacă mă compar cu oameni precum dragul meu coleg de lot, Alexandru Barbu. Aș spune că el a schiat non-stop din 1997 pană acum…. asta înseamnă 19 ani de experiența (poate mai mult, dar nu îmi răspunde acum la telefon), 19 ani de performanță în schiul alpin. Haideți să comparăm: am început în 2003 și m-am oprit in 2010, am mers la facultate 3 ani și am reînceput in 2013. Deci putem spune 10 ani.

Eu consider că fiecare dintre acești ani este crucial. De ce vă spun asta? Chiar dacă nu am o experiență așa de vastă, știam în măduva oaselor că este vremea unei schimbări…un șoc la echipă, ca să folosesc un limbaj fotbalistic. Nu mai eram atât de motivat. Sportul de performanță se bazează într-o mare parte pe instinct. În acest moment îl urmez fără rezerve și sunt convins 100% că fac ceea ce trebuie pentru binele carierei mele. Bineînțeles că în afara instinctului sunt și alți factori care au influențat decizia mea.


            Ce am schimbat mai exact?

 În primul rând voi schimba locul în care am locuit în mare parte in ultimii 3 ani. Schimb un pic peisajul. Trebuie să vă recunosc nu a fost o decizie ușoară, sub nici o formă. M-au năvălit amintirile în momentul în care a trebuit să ies din casă pentru ultima oară. Acea casă a fost unul din factorii principali când am decis să revin în schiul de performanță. Sunt sigur că fără ea nu exista nici actuala mea carieră în schi. A fost foarte greu să renunț… Dar la fel ca și cu fostele iubite: la un moment dat ști că relația s-a consumat și cu toate că înca ții la ea trebuie să pui punct. Personal nu îmi place să fiu eu cel care o încheie, dar niciodată nu s-a întamplat altfel. Asta este viața, o accept cum e J.


 În al doilea rând am decis să schimb echipa din care fac parte. Nu eram fericit cu unele aspecte din jurul meu și de felul în care se desfăsurau anumite evenimente. Mereu m-am gândit că este doar problema mea și trebuie să mă schimb. Departe de adevăr. Din respect fată de persoanele implicate nu vreau să spun acum mai multe. În momentul în care o să îmi scot biografia o să aflați tot ce a fost bine și tot ce a fost mai puțin bineJ. Însă pe această cale aș vrea să le multumesc foștilor mei coechipieri și antrenorului pentru momentele frumoase petrecute împreună și pentru tot ce am învățat de la ei în acesti ultimi 3 ani. Sunt convins că va fi un factor important pentru orice succes pe care îl voi avea în viitor în schiul alpin.


Acestea fiind spuse, sper ca în acest moment lucrurile legate de viitorul meu sunt mai clare și pentru voi. Dacă aveți întrebări sau doriți să interacționăm, vă rog frumos să nu ezitați!

   Toate cele bune,

   AIV.

1 comment:

  1. Ne stim de mult. Noi credem in tine! Hai ca poti!

    ReplyDelete