Sunday 26 June 2016

Decizia corectă – Deux Alpes



          Noul sezon a început oficial pentru mine. In același loc unde obligat/forțat l-am terminat pe ultimul. În Franța. Campionatul European în plină desfășurare și eu sunt la ski în aceași țară. Nu am nici cel mai mic interes să mă duc la un vreun meci. Dragostea mea pentru schi produce lucruri neașteptate J.



            Să vă povestesc puțin cu cine am venit. Sau mai bine spus cu cine am schiat, că de venit am venit singur. În Brașov și în lumea schiului românesc (și nu numai) numele Mihai Bâră este un nume cu greutate. Am avut plăcerea să îl întâlnesc anul acesta când a fost în vizită în Romania, după ce am reusit să obțin numărul lui de telefon de la un prieten. Lucrează în schiul alpin din Andorra de 20 de ani încoace. Am auzit foarte multe lucruri bune despre dânsul, nu numai din țară cât și de afară. L-am sunat, ne-am întalnit, iar după o lună de la întalnire sunt la schi cu el în Franța.




             În ultima lună de când am decis să îmi iau soarta în proprile mâini in mod oficial și să fac marea schimbare, mă tot întrebam dacă am luat decizia corectă. După numai 6 zile de schi cu Mihai Bâră nu mai am nici un dubiu. Am învățat foarte multe și mi-am adus aminte ce înseamnă să schiez cu plăcere. De la tură la tură am simțit cum schiez din ce în ce mai bine. Fară să il flatez, i-am spus ce vă spun și voua acum: niciodată nu m-am simțit atât de bine pe schiuri. Acest stagiu a fost un real succes și sunt convins că în viitorul apropiat o să mai lucrez împreuna cu Mihai și Ruben (celălălt antrenor din echipă). Am rămas plăcut surprins și de copiii de la ei din echipă, un grup foarte frumos care poate să faca lucruri foarte frumoase în viitor.
              
             Acestea fiind spuse, săptămâna urmatoare o să am niste intalniri in Austria cu actuali și potențiali noi parteneri. Tot legat de schi, bineînțeles.

Toate cele bune,
AIV

No comments:

Post a Comment