Tuesday 12 July 2016

ROGER BIBU...nu Federer



      Astăzi doresc să prezint lucrul de care sunt poate cel mai mândru de când m-am reapucat de acest sport numit schi alpin. În acel moment aproape nimeni nu credea in mine și în cariera mea de sportiv. Am auzit (cu o singură excepție) numai cuvinte de genul: pentru ce? Nu încerca. Nu are rost. Nu ajungi nicăieri. Pe mulți dintre acești oameni am reusit să îi aduc alături de mine între timp. Este adevărat că între timp s-ar putea să fi pierdut pe unul dintre ei, dar nu e problema. O să îl fac sa creadă din nou în mine cât de curând .


     De atunci am avut parte de alte surprize. Oameni pe care nu îi cunosc personal vin la mine cu intenția de a mă ajuta (până acum mai mult spiritual, dar e bine și asta. Ce este în mână nu-i minciună. Îl cheamă Roger Bibu. Povestea este lungă, dar o fac scurtă: a venit la mine, s-a prezentat, mi-a spus că ar dori să mă ajute pe partea de Marketing/Media/Comunicare. Vreau să subliniez ceva: cu toate că mă gândeam la o asemenea persoană, a venit ea la mine. Incă o dovada că legea atracției funcționează.

     Pot să spun că între timp eu și Roger suntem prieteni buni și sunt convins că acei oameni care mă urmăresc au putut să vadă o schimbare în modul de abordare a postărilor de pe rețelele de socializare, respectiv de pe blog. Consider că el este o parte foarte importantă la ceea ce îmi doresc eu să fac/să ajung. Pe această cale aș dorii să îi mulțumesc oficial pentru că este alături de mine. Nu te voi dezamăgi!

No comments:

Post a Comment